Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü

Araştırmalar

2023


Çalışmanın Adı

Durumu

Doküman

EDUSIMSTEAM Projesi Matematik Seferberliği STEAM Eğitimi Senaryoları

Tamamlandı

BİLGİ

Yenilikçi Öğrenme Alanlarında Aktif Öğrenme ile Matematik Eğitimi Senaryoları

Tamamlandı

BİLGİ

Yenilikçi Öğrenme Alanlarında Matematik Uygulamaları Rehberi

Tamamlandı

BİLGİ

Geleceğin Sınıfında Aktif Öğrenme Pedagojisine Dayalı Matematik Öğretimi

Tamamlandı

BİLGİ

Geleceğin Sınıfı ve Matematik Öğretimi El Kitabı

Tamamlandı

BİLGİ

Matematik Seferberliği - eTwinning Faaliyet Raporu

Tamamlandı

BİLGİ

 

2022


AraştırmaDurumuDoküman
Matematik ve Geometri Eğitiminde STEM Çalışmaları Rehberi Tamamlandı BİLGİ

 

2021


AraştırmaDurumuDoküman
Okul Öncesinden Ortaöğretime Farklı Disiplinlerde STEM Eğitimi Uygulamaları Tamamlandı BİLGİ
Türkiye'de Aktif Öğrenme Ve Esnek Öğrenme Alanlarının Pedagojik Çerçevede İncelenmesi Tamamlandı BİLGİ
Kuramdan Uygulamaya Geleceğin Sınıfını Tasarlama (Future Classroom Lab Türkiye) Tamamlandı BİLGİ

 

2020


AraştırmaDurumuDoküman
GELECEĞİN SINIFLARINDA KİLİT BECERİLER Tamamlandı BİLGİ
EDUSIMSTEAM Projesi İhtiyaç Analizi Raporu- İngilizce (EDUSIMSTEAM Needs Analysis Report) Tamamlandı BİLGİ
Araştırma ve Uygulamalarıyla Aktif Öğrenme Tamamlandı BİLGİ
Araştırma ve Uygulamalarıyla Proje Tabanlı Öğrenme Tamamlandı BİLGİ
Esnek Öğrenme Alanlarında STEAM Eğitimi - Makale (STEAM Education in Flexible Learning Zones - Article) Tamamlandı BİLGİ BİLGİ

 

2019


AraştırmaDurumuDoküman
Kodlama ve Robotik Eğitim Setlerinin Öğretmen ve Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi Tamamlandı BİLGİ
eTwinning Faaliyetinin Öğretmenlerin Yabancı Dil ve Eğitim Teknolojileri Kullanım Yeterliklerine Etkisi Tamamlandı BİLGİ
Öğretmenlerin Eğitimde Yeni Teknolojileri ve Web 2.0 Araçlarını Kullanımlarının Değerlendirilmesi Tamamlandı BİLGİ
Kodlama Eğitiminin Değerlendirilmesi Araştırması Tamamlandı BİLGİ
Öğretmenlerin Sınıflarda Eğitim Teknolojisi Kullanımında Karşılaştıkları Güçlükler Tamamlandı BİLGİ
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Değerlendirilmesi Tamamlandı BİLGİ
Bilişimle Üretim Pilot Uygulaması Değerlendirme Raporu Tamamlandı BİLGİ
Bilişimle Üretim Eğitimi ve Eğitim Teknolojileri Koordinatörleri Çalıştayı Sonuç Raporu Tamamlandı BİLGİ
AB Kod Haftası Katılım Raporu Tamamlandı BİLGİ

 

2018


AraştırmaDurumuDoküman
Dünyada Eğitim Trendleri ve Ülkemizde STEM Öğrenme Etkinlikleri: MEB K12 Okulları Örneği Ölçülmesi Tamamlandı BİLGİ
Küresel Bağlamda STEM Yaklaşımları Tamamlandı BİLGİ
Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Kullanma Yeterlikleri    
EBA Ders İçeriklerinin Tür, Özellik ve Sayı Bakımından Kullanımı İncelenmesi Tamamlandı BİLGİ
Öğrencilere Göre EBA Portalının Kullanım Düzeyi Tamamlandı BİLGİ
FATİH Projesi Kapsamında Okullara Dağıtılan Bilişim Teknolojileri Araçlarının Kullanımının Değerlendirilmesi Tamamlandı BİLGİ
FATİH Projesi Eğitimlerinin Okullardaki Yansıması Tamamlandı BİLGİ
Öğrencilerin Dijital Okuma Kültürü Tamamlandı BİLGİ
Öğretmenlerin Akıllı Cep Telefonlarını Eğitim Etkinliklerinde Kullanabilme Düzeyleri Tamamlandı BİLGİ

 

2017


AraştırmaDurumuDoküman
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanılabilirlik Düzeyinin Ölçülmesi Tamamlandı BİLGİ
Fatih Projesi Eğitimlerinin Değerlendirilmesi Tamamlandı BİLGİ
Öğretmenlerin Dijital Okuma Kültürü Tamamlandı BİLGİ
Okullarda Etkileşimli Tahta Kullanımının Değerlendirilmesi ve Geleceğe Yönelik Tahta Modellerini Belirlenmesi Tamamlandı BİLGİ

 

2016


AraştırmaDurumuDoküman
Eğitimde Fatih Projesi ve EBA Tanıtım Faaliyetleri Değerlendirme Raporu Tamamlandı BİLGİ
STEM Eğitim Raporu Tamamlandı BİLGİ

Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü Emniyet Mahallesi, Milas Sokak, No.8 06560 Yenimahalle / ANKARA - 0 (312) 296 9400

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.